Jakie przychody z reklam mogą generować aplikacje?

Opublikowany: 2022-06-29
ile-przychody-z-reklamy-mogą-generować aplikacje

Ten post został ostatnio zaktualizowany 29 czerwca 2022 r.

Wygląda na to, że każda marka, organizacja czy agencja ma w dzisiejszych czasach aplikację. Te małe, ale potężne programy są pobierane przez ludzi na całym świecie, dostarczając wszystko, od regularnych raportów po sprawny kanał zakupów.

Za każdym razem, gdy aplikacja działa, wydaje się działać dobrze dla klientów z kilkoma problemami, a także jest użyteczna i interesująca, firma ma możliwość codziennego generowania pieniędzy.

Czym dokładnie są przychody z reklam?

Przychody z reklam to dochody uzyskiwane przez aplikacje dzięki reklamom w aplikacji. Wyświetlenia reklamy pomnożone przez eCPM zysku z reklamy w aplikacji.

Przychody z reklam = wyświetlenia reklam pomnożone przez eCPM

Jak działają przychody z reklam?

ARPDAU, ARPU i ARPPU należą do wskaźników aplikacji używanych przez programistów do śledzenia przychodów z reklam. Oprócz tych znaków twórcy aplikacji wykorzystują narzędzia do raportowania, aby rozróżniać przychody z mobilnych reklam wideo od przychodów z reklam wideo z nagrodami, podejmując decyzję o tym, jak zarabiać na swoich aplikacjach.

Deweloperzy aplikacji muszą opracować solidny plan zarabiania na reklamach, aby zmaksymalizować przychody z reklam aplikacji . Przychody z reklam można zwiększyć, strategicznie umieszczając reklamy o wysokiej skuteczności, takie jak reklamy wideo z nagrodami i reklamy, które można odtwarzać, na etapach charakteryzujących się wysoką konwersją w cyklu aplikacji.

Ile pieniędzy możesz oczekiwać od aplikacji?

Aplikacje mają potencjał, by każdego roku generować miliony dolarów dochodu. Jednak większość aplikacji, które to osiągają, jest raczej nieliczna. Większość aplikacji to klapy, które w rzeczywistości nie przynoszą żadnych pieniędzy.

Niezwykle trudnym zadaniem jest więc oszacowanie, ile pieniędzy może zarobić aplikacja, biorąc pod uwagę dużą liczbę aplikacji i ogromną różnorodność środków, które mogą przynieść wydawcom.

Aplikacje znajdujące się w pierwszej 200 w sklepie z aplikacjami zarabiają średnio 82 500 USD dziennie. Kiedy poszerzymy ten zakres i przyjrzymy się liczbom dochodów dla 800 najlepszych aplikacji, dzienny dochód spada do około 3500 USD.

Ta różnica jest również widoczna między gatunkami; na przykład aplikacje do gier zarabiają około 22 000 USD dziennie, podczas gdy aplikacje rozrywkowe zarabiają tylko 3090 USD. To powiedziawszy, nie ma uniwersalnej odpowiedzi na pytanie, jaki dochód może generować aplikacja.

Powiązane Przeczytaj: https://www.monetizemore.com/blog/make-money-mobile-app-monetization/

Przychody z reklam z gier mobilnych

W ramach strategii monetyzacji aplikacji przychody z reklam w grach mobilnych odnoszą się do pieniędzy zarobionych na reklamach w grach, w tym reklamach z nagrodami, tablicach ofertowych, reklamach pełnoekranowych i grywalnych reklamach, zamiast na zakupach w aplikacji.

Przychody z reklam gier szacuje się, mnożąc liczbę wyświetleń reklamy na platformie reklamowej przez eCPM. Ostatecznie przychody z reklam gier mobilnych okazały się całkiem opłacalne w przypadku gier mobilnych i są na dobrej drodze do wygenerowania 39,8 miliarda dolarów w samych tylko pieniądzach reklamowych.

mobilna-zarabianie-aplikacja-sukces

Co zarabiają aplikacje subskrypcyjne?

Aplikacje subskrypcyjne to kolejny doskonały sposób na zarabianie pieniędzy poprzez zakupy w aplikacji. Tinder to najlepszy przykład porównywalnej aplikacji do zarabiania pieniędzy . Mimo że aplikacja Tinder jest dostępna do bezpłatnego pobrania, użytkownicy muszą płacić za funkcje, takie jak nieograniczone machnięcia. Funkcjonalność ta daje użytkownikom nieskończoną liczbę możliwości znalezienia dopasowania.

Co więcej, dodatek „Paszport” Tindera umożliwia ludziom łączenie się z użytkownikami w różnych regionach, podczas gdy „Boost” pozwala użytkownikom pojawiać się na górze tej listy przed pobliskimi użytkownikami Tindera. Te usługi w aplikacji, które były dostępne publicznie tylko wtedy, gdy za nie zapłaciły, przyniosły około 407,4 miliona dolarów przychodu.

Ile pieniędzy zarabiają aplikacje na reklamie?

Proporcja pieniędzy, które aplikacja zarabia na każdą reklamę, zależy od wielu czynników, takich jak gatunek aplikacji, jednostka reklamowa, demografia użytkownika itp . Szacuje się, że średni dochód z reklam wideo z nagrodą w Stanach Zjednoczonych wynosi 0,02 USD za wyświetlenie. Całkowita wypłata za ukończenie reklam pełnoekranowych wynosi 0,16 USD.

Jeśli chodzi o gatunek, gry kasynowe i gry akcji zapewniają największy przychód z reklamy wideo z nagrodą, natomiast gry typu hyper-casual i casual generują najmniej, chociaż rekompensują przychody większą liczbą wyświetleń.

Odmiany jednostek reklamowych

Rodzaj jednostki reklamowej będzie miał wpływ na przychody. W aplikacji mobilnej można używać co najmniej jednej jednostki reklamowej. Zbyt wiele jednostek na urządzeniu mobilnym może ograniczyć dochody i odciągnąć klientów. Znalezienie właściwego bilansu jednostek reklamowych ma kluczowe znaczenie dla zwiększenia przychodów przy jednoczesnym zachowaniu funkcjonalności i celu aplikacji.

Większość aplikacji mobilnych służy do wyświetlania jednostek reklamowych i wideo. Banery pojawiające się na ekranie nazywane są reklamami displayowymi. Umiejscowienie jest różne, chociaż normalne jest, że pasek zajmuje mniej niż jedną trzecią górnego lub dolnego ekranu. Stosowane są również pełnoekranowe wyskakujące reklamy, które trwają kilka sekund lub odtwarzają wideo.

Struktura cen CPM

Model cenowy CPM określa przychody. CPM to skrót od kosztu tysiąca (tysiąca) początkowych wyświetleń. Wartość wrażeń różni się w zależności od ludzi i rynku.

Aplikacja dla sektora finansowego może mieć większą wartość CPM niż aplikacja z niską ceną i niską marżą.

Obliczenie przychodów to po prostu liczba wyświetleń pomnożona przez CPM i podzielona przez 1000. Jeśli uzyskasz 10 000 wyświetleń, a cena CPM jednostki reklamowej wyniesie 8 USD, Twoje zarobki wyniosą 8 USD*(10,000/1000) = 80 USD .

Rozwiąż potencjał

Potencjał przychodów z reklam aplikacji mobilnych jest praktycznie nieograniczony, o ile marketerzy są gotowi na wydatki, a konsumenci wchodzą w interakcję z Twoją aplikacją. Wraz z powiększaniem się bazy klientów rosną też Twoje przychody. Liczba pobrań nie ma bezpośredniego związku z przychodami z reklam. Użytkownicy muszą nadal korzystać z aplikacji i pozostać na stronie, aby naprawdę zarabiać pieniądze.

Tworzenie aplikacji, które dodają wartości i utrzymują użytkowników, z czasem zwiększy wartość i dochody reklamodawców. Oceń swój potencjalny przychód, badając średnie wartości CPM w swoim sektorze i porównując je z oczekiwanymi wartościami pobierania i wyświetleń. Trudno jest przewidzieć wyświetlenia nowej aplikacji, jednak ta, która została przetestowana i ma statystyki pokazujące trendy odwiedzających na przestrzeni czasu, może dokładnie oszacować możliwości uzyskania przychodów w oparciu o aktualne warunki ruchu.

Objaśnienie modeli cenowych

CPM oznacza koszt na tysiąc wyświetleń (1000). Do oceny wyników i kosztów często stosuje się inne miary. Reklama lub organizacja działająca w ich imieniu używa kosztu kliknięcia (CPC) i kosztu pozyskania (CPA) w celu zdefiniowania kluczowych wskaźników wydajności kampanii lub KPI.

Monitorowanie CPC lub CPA odbywa się rutynowo po stronie serwera reklam, ponieważ kliknięcia i zakupy lub konwersje są rejestrowane, gdy klient przechodzi z reklamy do zewnętrznej witryny. Twoje wynagrodzenie jest zwykle obliczane poprzez pomiar kliknięć reklamy z Twojej witryny jako wydawcy.

Jak działają przychody?

Liczba prawdziwych odwiedzających, którzy wykonują wyświetlenia reklam dostarczanych do Twojej witryny, określa przychody. CPM jest ustalany z góry w ekosystemie prostego zakupu.

CPM zmieni się w systemie aukcyjnym, a Twoje zarobki będą mniej statyczne. Gdy zainteresowanie tematem ma znaczenie, zwiększa ceny reklam, może to działać na Twoją korzyść.

Finanse i inne cenne motywy zapewniają wyższe CPM i większe perspektywy dochodu, ale uzyskiwanie kliknięć jest również dość konkurencyjne. Jako publikację będziesz otrzymywać zapłatę od swojego menedżera reklam, ale CPM nie zawsze będzie wyświetlany. Liczba ta jest obliczana poprzez porównanie Twojego ruchu z płatnością.

Obliczanie przychodów z reklam

Pobierz numery odwiedzających witrynę z tego samego okresu, co Twoje wynagrodzenie. Przychody są powiązane z określonym przedziałem czasowym, a daty muszą się pokrywać. Należy sporządzać zestawienie miesięczne, aby śledzić trendy sezonowe i obliczać średni CPM za każdy kwartał i cały rok.

Podziel łączne zyski przez liczbę wizyt w witrynie lub aplikacji w danym okresie. Otrzymany CPM jest obliczany przez pomnożenie wyniku przez 1000. Jeśli Twój serwer reklam raportuje CPM i rozumiesz wyświetlenia, po prostu podziel je przez 1000 i pomnóż przez CPM, aby uzyskać bieżące przychody. Ta metoda jest przydatna do śledzenia przychodów przed oficjalnym raportem i płatnością.

Jakie aplikacje mogą przynosić najwięcej pieniędzy w 2022 roku?

Aplikacje do gier stanowią większość światowych przychodów z aplikacji. Przychody z aplikacji mobilnych na iOS App Store w 2018 r. przekroczyły 33 miliardy dolarów, a przychody z gier Google Play wyniosły 21,5 miliarda dolarów.

Przychody wzrosły o 11,3 procent w pierwszej połowie 2019 r. i wyniosły 29,6 mld USD. Udoskonalenia technologii gier, takie jak ulepszona grafika, kontrola i rozgrywka, a także pojawienie się e-sportu, są postrzegane jako ważne główne przyczyny wzrostu w branży gier mobilnych.

Jak wynika z raportów, 56% graczy mobilnych gra w gry więcej niż dziesięć razy w tygodniu, co pokazuje uzależniające cechy tej mobilnej sieci rozrywkowej.

Masz dość mało zarabiania na swojej aplikacji? Zacznij korzystać z następnego poziomu monetyzacji w aplikacji MonetizeMore, aby w mgnieniu oka pięciokrotnie zwiększyć przychody z reklam.

aplikacja-mobilna-zarabianie-zarabiaj-więcej-pieniądze

————————————————————————————————————————

autor

Aut hor Bio : Wpis na blogu autorstwa Akasha Yadava, doświadczonego specjalisty ds. marketingu cyfrowego i stratega, który pracuje w branży IT od ponad 5 lat. Umiejętność konstruowania strategii cyfrowej, hackowania wzrostu itp.