Darmowy kalkulator budżetu PPC, który faktycznie pomaga obliczyć budżet (nie tylko statystyki PPC)

Opublikowany: 2019-12-16

Jeśli szukałeś kalkulatora budżetu PPC, być może zauważyłeś, że wiele z nich pokazuje takie rzeczy, jak liczba potencjalnych klientów, koszt jednego potencjalnego klienta lub oczekiwany zwrot z inwestycji (ROI), ale zazwyczaj wymagają, abyś już poznaj wartości swojego budżetu marketingowego i CPC.

W rzeczywistości nie mówią, ile należy budżetować i ile będzie kosztować każde kliknięcie.

Stworzyliśmy kalkulator, który pomoże Ci określić budżet reklamowy i szacunkowy CPC na podstawie liczby umów, które chcesz zamknąć w danym miesiącu, oraz kwoty, jaką chcesz wydać na reklamy w wyszukiwarce, aby pozyskać jednego nowego klienta ( znany również jako docelowy CAC lub dopuszczalny koszt za zamkniętą transakcję).

Ponadto nasz kalkulator pozwoli Ci wprowadzić znane wartości, aby znaleźć inne ważne wskaźniki kampanii PPC, takie jak:

  • Liczba odwiedzających witrynę potrzebnych miesięcznie (liczba kliknięć)
  • Liczba potencjalnych klientów, których będziesz potrzebować miesięcznie
  • Twój koszt za potencjalne zlecenie
  • Twój zwrot z nakładów na reklamę (ROAS)

Darmowy kalkulator budżetu PPC autorstwa ReportGarden

W tym artykule wyjaśnimy, jak korzystać z kalkulatora, i przedstawimy zestawienie wszystkich obliczeń wejściowych i wyjściowych, aby zobaczyć, jak pasują one do kampanii typu „płatność za kliknięcie”.

Uwaga: Nasz kalkulator budżetu PPC jest łatwy w użyciu i zawiera instrukcje wyjaśniające, jak z niego korzystać. Aby rozpocząć, kliknij ten link , utwórz kopię kalkulatora i wklej go do innego arkusza kalkulacyjnego, aby rozpocząć podłączanie danych.

Chcesz przenieść procesy klientów swojego zespołu marketingowego w jedno, centralne miejsce? Zarejestruj się i wypróbuj nasze kompleksowe oprogramowanie do zarządzania agencjami marketingowymi — bezpłatnie przez 7 dni.

Obliczanie całkowitego budżetu, CPL i CPC (przy użyciu docelowego CAC i zamkniętych umów miesięcznie)

Obliczanie całkowitego budżetu

Docelowy CAC (Koszt pozyskania klienta) to kwota, jaką chcesz wydać, aby zamknąć potencjalnego klienta. Na przykład, jeśli sprzedajesz przedmiot o wartości 500 USD, możesz być skłonny zapłacić 200 USD, aby pozyskać tego klienta. W oparciu o swoje marże i życiową wartość klienta możesz wprowadzić docelowy CAC.

Drugi aspekt określania budżetu wymaga określenia docelowej liczby transakcji, które chcesz zamknąć miesięcznie. Na przykład, jeśli zdecydujesz, że chcesz co miesiąc pozyskiwać 2 nowych klientów, wpisz 2.

Główne dane wejściowe kalkulatora budżetu PPC to docelowe transakcje zamknięte miesięcznie i docelowy CAC.

Nasz kalkulator wykorzystuje te dane wejściowe do wykonania następujących obliczeń:

Docelowy CAC x Docelowe zamknięte umowy na miesiąc = Miesięczny budżet reklamowy

Zatem w tym przypadku całkowity wymagany budżet reklamowy wyniesie 2 x 200 USD = 400 USD.

Potrzebny całkowity budżet reklamowy.

Od tego momentu możesz zacząć wprowadzać inne znane dane, aby obliczyć oczekiwany koszt potencjalnej sprzedaży.

Obliczanie kosztu na potencjalne zlecenie

Po obliczeniu budżetu miesięcznego możesz cofnąć się, aby ustalić górną granicę tego, co powinieneś być skłonny wydać na pozyskanie jednego nowego leada.

Obliczenie dla CPL to:

CPL = Całkowity budżet reklamowy / Potrzebna liczba potencjalnych klientów na miesiąc

Na tym etapie znasz już swój całkowity budżet reklamowy, ale zanim będziesz mógł obliczyć swój CPL, musisz ustalić, ile potencjalnych klientów miesięcznie będziesz potrzebować, aby osiągnąć swój cel w ramach swojego budżetu.

Obliczenie potrzebnej liczby leadów na miesiąc wynosi:

Potrzebna liczba potencjalnych klientów na miesiąc =

Kieruj na zamknięte transakcje miesięcznie / od potencjalnego klienta do zamkniętej oferty %

Więc jeśli twoja stopa zamknięcia wynosi około 10%, twoje obliczenia będą następujące:

400 USD / 10% = 20 potrzebnych potencjalnych klientów na miesiąc

Potrzebne leady miesięcznie.

Teraz będziesz mieć metryki potrzebne do obliczenia CPL, które wyglądają następująco:

400 USD / 20 = 20 USD CPL

Koszt potencjalnego klienta (CPL).

Wynika z tego, że aby zmaksymalizować budżet, nie powinieneś płacić więcej niż 20 USD za potencjalny klient. Nasz kalkulator pozwoli Ci również obliczyć średni koszt kliknięcia.

Obliczanie kosztu kliknięcia

Obliczenie potrzebne do obliczenia kosztu kliknięcia to:

CPC = całkowity budżet reklamy / potrzebni użytkownicy (kliknięcia)

Aby to znaleźć, nadal musisz określić liczbę potrzebnych użytkowników lub kliknięć. Obliczenie to:

Potrzebni użytkownicy (kliknij szacunkowe) =

Potrzebne leady na miesiąc / współczynnik konwersji odwiedzających na leady

W ostatnich obliczeniach stwierdzono, że potrzebne są potencjalni klienci na miesiąc, a pozostałą metryką, którą należy wprowadzić, jest współczynnik konwersji między użytkownikami a potencjalnymi klientami. Podobnie jak w przypadku obliczania współczynnika klikalności (CTR), jest to odsetek osób, które nie tylko wchodzą na Twoją witrynę, ale również kwalifikują się jako potencjalni klienci (pobierając e-booka na stronie docelowej, zapisując się na listę e-mailową itp.).

Jeśli więc 10% odwiedzających Twoją witrynę zazwyczaj staje się potencjalnymi klientami, Twoje obliczenia będą następujące:

20 / 10% = 200 potrzebnych odwiedzających (kliknięcia)

Potrzebni goście (kliknięcia).

Teraz będziesz mieć dane potrzebne do obliczenia CPC, co wyglądałoby tak:

400 / 200 = 2 USD CPC

Obliczanie CPC.

Aby zmaksymalizować wykorzystanie budżetu, należy dążyć do płacenia nie więcej niż 2 USD za kliknięcie.

Obliczanie ROI

Obliczenie pozwalające określić ROI z wydatków na reklamę to:

ROI z wydatków na reklamę = znana wartość zamkniętej umowy / docelowy CAC

W prostym języku oznacza to, ile zarabiasz na sprzedaży podzielone przez kwotę, jaką chcesz wydać, aby uzyskać sprzedaż.

Kontynuując nasz przykład powyżej, jeśli wiesz, że Twoja wartość zamkniętej transakcji wynosi 500 USD i chcesz wydać 200 USD na pozyskanie klienta, Twój ROI wynosi:

500 USD / 200 USD = 2,5

ROI z obliczania wydatków na reklamę.

Obliczanie zamkniętych umów wymaganych miesięcznie (przy użyciu znanego miesięcznego budżetu reklamowego i CPC)

Oprócz naszego pierwszego kalkulatora, który pomaga obliczyć miesięczny budżet reklamowy i CPC, gdy są one nieznane , dodaliśmy również kalkulator (podobny do innych, które widzieliśmy), który pomaga określić, ile zawierasz transakcji prawdopodobnie zamknie się co miesiąc, gdy znany jest budżet i CPC .

Kalkulator budżetu PPC firmy ReportGarden, gdy znany jest miesięczny budżet reklamowy i CPC.

Teraz, gdy przeprowadziliśmy Cię przez proces korzystania z pierwszego kalkulatora, możesz pobawić się drugim kalkulatorem, jak chcesz. Działa to w ten sam sposób, wskazując, gdzie wprowadzasz znane metryki i automatycznie podając obliczenia dla nieznanych.

Wniosek

Wiemy, jak trudne może być ustalenie dokładnych oczekiwań wobec Twoich klientów. Mamy nadzieję, że nasz kalkulator budżetu PPC ułatwi obliczanie kluczowych wskaźników kampanii reklamowych PPC i pozwoli lepiej oszacować docelowe cele strategii marketingowej.

Chcesz przenieść procesy klientów swojego zespołu marketingowego w jedno, centralne miejsce? Zarejestruj się i wypróbuj nasze kompleksowe oprogramowanie do zarządzania agencjami marketingowymi bezpłatnie przez 7 dni.