Calculator gratuit de buget PPC care vă ajută de fapt să calculați un buget (nu doar statistici PPC)

Publicat: 2019-12-16

Dacă ați căutat un Calculator de buget PPC, s-ar putea să fi observat că multe dintre ele vă arată lucruri precum numărul de clienți potențiali, costul pe client potențial sau rentabilitatea estimată a investiției (ROI), dar de obicei necesită ca deja cunoașteți valorile bugetului dvs. de marketing și ale CPC-ului dvs.

De fapt, ei nu vă spun cât de mult ar trebui să bugetați și cât vă puteți aștepta că va costa fiecare clic.

Am creat un calculator pentru a vă ajuta să găsiți un buget de publicitate și o sumă CPC estimată pe baza numărului de oferte pe care doriți să le încheiați într-o anumită lună și a sumei pe care sunteți dispus să o cheltuiți pentru anunțurile afișate în Rețeaua de căutare pentru a obține un client nou ( cunoscut și sub numele de CAC țintă sau costul dvs. permis pe tranzacție încheiată).

În plus, calculatorul nostru vă va permite să introduceți valori cunoscute pentru a găsi alte valori importante ale unei campanii PPC, cum ar fi:

  • Numărul de vizitatori ai site-ului web de care veți avea nevoie pe lună (număr de clicuri)
  • Numărul de clienți potențiali de care veți avea nevoie pe lună
  • Costul dvs. pe client
  • Rentabilitatea cheltuielilor publicitare (ROAS)

Calculator de buget PPC gratuit de la ReportGarden

Acest articol va explica cum să utilizați calculatorul și va oferi o detaliere a fiecărei calcule de intrare și ieșire pentru a vedea cum se potrivesc în campania dvs. de plată pe clic.

Notă: Calculatorul nostru de buget PPC este ușor de utilizat și există instrucțiuni în interior care explică cum să îl utilizați. Pentru a începe, dați clic pe acest link , faceți o copie a calculatorului și inserați-l într-o altă foaie de calcul pentru a începe să vă conectați valorile.

Sunteți gata să mutați procesele clienților echipei dvs. de marketing într-un singur loc central? Înscrieți-vă și încercați software-ul nostru de management al agențiilor de marketing de la capăt la capăt, gratuit timp de 7 zile.

Calcularea bugetului total, CPL și CPC (folosind CAC țintă și oferte încheiate pe lună)

Calcularea bugetului total

CAC țintă (Customer Acquisition Cost) este cât ești dispus să cheltuiești pentru a închide un potențial client. De exemplu, dacă vindeți un articol de 500 USD, este posibil să fiți dispus să plătiți 200 USD pentru a achiziționa acel client. Pe baza marjelor și a valorii clientului pe durata de viață, puteți introduce CAC-ul țintă.

Celălalt aspect al stabilirii bugetului dvs. presupune să vii cu o țintă pentru câte oferte vrei să închei pe lună. De exemplu, dacă ați decis că doriți 2 clienți noi în fiecare lună, ați introduce 2.

Principalele intrări ale calculatorului bugetar PPC sunt tranzacțiile încheiate țintă pe lună și CAC țintă.

Calculatorul nostru folosește aceste intrări pentru a face următorul calcul:

CAC vizat x Oferte închise vizate pe lună = Buget publicitar lunar

Deci, în acest caz, bugetul publicitar total necesar va fi de 2 x 200 USD = 400 USD.

Bugetul publicitar total necesar.

De aici, puteți începe să introduceți alte valori cunoscute pentru a calcula costul estimat pe client potențial.

Calcularea cost-pe-lead

După ce ți-ai calculat bugetul lunar, poți lucra înapoi pentru a-ți da seama de limita superioară a sumei pe care ar trebui să fii dispus să cheltuiești pentru a obține un nou client potențial.

Calculul pentru CPL este:

CPL = Bugetul publicitar total / Clienti potențiali pe lună necesar

În acest moment, știți bugetul total pentru anunțuri, dar înainte de a vă putea da seama de CPL, trebuie să vă dați seama de câți clienți potențiali pe lună veți avea nevoie pentru a vă îndeplini obiectivul în limita bugetului dvs.

Calculul pentru clienții potențiali pe lună necesar este:

Sunt necesare clienți potențiali pe lună =

Oferte închise vizate pe lună / Duc la % tranzacție închisă

Deci, dacă rata de închidere este de aproximativ 10%, calculul dvs. ar fi:

400 USD / 10% = Sunt necesare 20 de clienți potențiali pe lună

Sunt necesare leaduri pe lună.

Acum veți avea valorile de care aveți nevoie pentru a calcula CPL, care ar arăta astfel:

400 USD/20 = 20 USD CPL

Cost-pe-lead (CPL).

Prin urmare, nu ar trebui să plătiți mai mult de 20 USD/lead pentru a vă maximiza bugetul. Calculatorul nostru vă va permite, de asemenea, să calculați costul-pe-clic mediu.

Calcularea cost-pe-clic

Calculul pentru a găsi costul-pe-clic este:

CPC = Bugetul publicitar total/Vizitatorii necesari (Clicuri)

Pentru a găsi acest lucru, va trebui totuși să vă dați seama de numărul de vizitatori sau de clicuri de care aveți nevoie. Calculul pentru aceasta este:

Sunt necesari vizitatori (Click Estimates) =

Clienti potențiali necesari pe lună / Rata de conversie de la vizitator la lead

În ultimul calcul, ați găsit clienții potențiali necesari pe lună, iar valoarea rămasă pe care ar trebui să o introduceți este rata de conversie dintre vizitatori și clienți potențiali. Similar cu calcularea ratei de clic (CTR), acesta este procentul de persoane care nu numai că vin pe site-ul dvs., ci și se califică drept clienți potențiali (prin descărcarea unei cărți electronice pe o pagină de destinație, înscrierea pentru o listă de e-mail etc.).

Deci, dacă 10% dintre vizitatorii site-ului dvs. devin de obicei clienți potențiali, calculul dvs. ar fi:

20 / 10% = 200 de vizitatori necesari (clicuri)

Sunt necesari vizitatori (clicuri).

Acum veți avea valorile de care aveți nevoie pentru a calcula CPC-ul dvs., care ar arăta

400/200 = 2 USD CPC

calculul CPC.

Deci, pentru a maximiza utilizarea bugetului dvs., ar trebui să urmăriți să plătiți nu mai mult de 2 USD/clic.

Calcularea rentabilității investiției

Calculul pentru a vă găsi rentabilitatea investiției pe cheltuielile publicitare este:

Rentabilitatea investiției pe cheltuiala publicitară = Valoarea cunoscută a unei oferte încheiate / CAC țintă

În engleză simplă, acesta este cât câștigați dintr-o vânzare împărțit la cât sunteți dispus să cheltuiți pentru a obține vânzarea.

Continuând cu exemplul nostru de mai sus, dacă știți că valoarea dvs. a unei tranzacții încheiate este de 500 USD și sunteți dispus să cheltuiți 200 USD pentru a achiziționa un client, rentabilitatea investiției dvs. este:

500 USD / 200 USD = 2,5

Rentabilitatea investiției pe calculul cheltuielilor publicitare.

Calcularea ofertelor încheiate necesare pe lună (folosind bugetul publicitar lunar cunoscut și CPC)

Pe lângă primul nostru calculator care vă ajută să calculați bugetul publicitar lunar și CPC atunci când acestea sunt necunoscute , am inclus și un calculator (similar cu celelalte pe care le-am văzut) care vă ajută să determinați câte oferte aveți probabil să se închidă pe lună atunci când sunt cunoscute bugetul și CPC .

Calculator de buget PPC de la ReportGarden când se cunosc bugetul publicitar lunar și CPC.

Acum că v-am explicat cum să utilizați primul calculator, vă puteți juca cu al doilea calculator după cum doriți. Funcționează în același mod, indicând unde ați introdus valorile cunoscute și oferindu-vă automat calcule pentru cele necunoscute.

Concluzie

Știm cât de dificil poate fi să stabiliți așteptări precise cu clienții dvs. Sperăm că Calculatorul nostru de buget PPC va facilita calcularea valorilor cheie ale campaniilor dvs. de publicitate PPC și vă va permite să estimați mai bine obiectivele țintă pentru strategia dvs. de marketing.

Sunteți gata să mutați procesele clienților echipei dvs. de marketing într-un singur loc central? Înscrieți-vă și încercați software-ul nostru de gestionare a agențiilor de marketing end-to-end - gratuit timp de 7 zile.