Cei 8 cei mai importanți KPI PPC pe care ar trebui să-i urmăriți
Publicat: 2022-05-17Ultima actualizare pe 17 mai 2022
În PPC, indicatorul cheie de performanță joacă un rol fundamental. Vă permit să urmăriți performanța anunțurilor dvs. plătite și să le îmbunătățiți pe rulare.
KPI-urile sau Indicatorii cheie de performanță sunt metrici care pot fi utilizate pentru a măsura rezultatul a ceva. În lumea noastră, le folosim pentru a măsura producția unei campanii de marketing și, dacă sunt utilizate corect, ar trebui să ofere un instantaneu rapid care să reflecte starea de sănătate a campaniei.
Unele companii au un parteneriat cu etichetă albă care se ocupă de serviciul lor de management al PPC cu etichetă albă în numele lor. Aceasta ar putea fi o soluție ideală pentru ei. Cu toate acestea, dacă aveți timp și resurse pentru a vă gestiona propriile campanii și vă puteți permite timpul necesar pentru a vă configura și optimiza campaniile, preluarea controlului asupra KPI-urilor dvs. PPC este un început bun.
Iată cei mai importanți 8 KPI PPC de utilizat.
1. Impresii
Impresiile sunt un indicator cheie de performanță (KPI) esențial și fac parte dintr-un tablou de bord de marketing al performanței bine echilibrat. Dar multe companii de management PPC și agenții de publicitate pun prea mult accent pe acest număr de obicei masiv.
Indiferent dacă promovăm o carte electronică, un produs sau promovăm cunoașterea mărcii, Vital prezintă întotdeauna KPI-ul nostru de impresii în conformitate cu rata de implicare (clicuri) și conversii. Bilanțul PPC ne permite să îmbunătățim campaniile și să informăm investițiile ulterioare.
O impresie este cât de des sunt vizibile anunțurile dvs. pe paginile cu rezultatele căutării sau pe orice platformă de publicitate PPC.
Deși este posibil ca valoarea afișărilor să nu fie cel mai important indicator de performanță pentru o campanie de succes, este esențial să știți pe ce site-uri sunt vizibile anunțurile dvs. Succesul unei campanii PPC depinde și de numărul de afișări pe care le obțineți, care duc la clicuri și conversii.
2. Clicuri
Fiecare conversie începe cu un clic. Acest indicator cheie de performanță măsoară câte persoane au făcut clic pe anunțul dvs. Deși clicurile sunt un indicator timpuriu al succesului unei campanii PPC, nu puteți baza succesul unei campanii doar pe acest indicator. Clicurile sunt un indicator cheie de performanță excelent pentru acea verificare a performanței contului la jumătatea lunii; cu toate acestea, succesul unei campanii nu ar trebui să fie determinat doar de clicuri.
3. Rata de clic (CTR)
CTR-ul este calculat prin împărțirea numărului de clicuri dintr-o perioadă de raportare la numărul total de afișări.
Aceasta se măsoară prin: Nr. total. de clicuri într-o anumită perioadă (să zicem o lună)/ Afișare totală. De exemplu, dacă anunțul dvs. a primit 1000 de afișări și a fost dat clic de 250 de ori, atunci CTR-ul dvs. ar fi: (250/1000) x100=25%.
Acești KPI de bază evaluează performanța unei campanii pe oricare dintre canalele obișnuite. Cu cât este mai mare procentul de clicuri pe care îl obțineți, cu atât este mai mare probabilitatea de a genera mai mult venit.
A ști ce este CTR și cum să-l măsori este esențial pentru a-ți putea indica performanța, dar reține că nu există un CTR perfect pentru care managerii de campanie ar trebui să se străduiască. Performanța PPC variază în funcție de industrie și de alte câteva variabile ale campaniei.
4. Cost pe clic (CPC)
CPC este un model KPI bazat în întregime pe clicurile care se fac în anunț. Cel mai recunoscut sistem CPC este Google AdWords, unde agenții de publicitate sugerează prețul, vor să plătească pe clic și pot seta mai mulți parametri pentru campania lor, de la bugetul maxim zilnic până la criteriile sub care va apărea anunțul. Pe de altă parte, publicațiile au sistemul Google AdSense pentru a putea difuza mesaje AdWords, luând astfel un procent din Pay Per Click (PPC).
Costul depinde în mare măsură de modul în care alții (concurenți) licitează. CPC determină cât ați plătit prin următoarea ecuație:
CPC= Total campanie/ Total nr. de clicuri primite
Agenții de publicitate PPC știu cât de mult pot plăti pentru o campanie publicitară, deoarece de obicei au un buget predeterminat. Cu toate acestea, în timp ce ei specifică un buget și o ofertă atunci când fac configurarea unei campanii PPC, aceasta nu înseamnă că aceasta este ceea ce vor plăti.
Indicatorii cheie de performanță sunt indicatori care pot fi utilizați pentru a măsura rezultatul a ceva. În lumea noastră, le folosim pentru a măsura rezultatul unei campanii de marketing și dacă este utilizat corect. Faceți clic pentru a trimite pe Tweet5. Rata de conversie (CVR)
Specialiștii de marketing PPC sunt de obicei angajați din mai multe motive, dar, în esență, este întotdeauna legat de rata de conversie. Pentru a calcula rata de conversie, mai întâi trebuie să înțelegeți ce înseamnă termenul „conversie” în industria dvs. Dacă investiți în servicii PPC externe, este important să alegeți o agenție care vă înțelege industria și care poate adapta tactica PPC la nevoile dvs. specifice de afaceri.
Rata de conversie este una dintre cele mai semnificative valori de marketing digital pe care ar trebui să le urmăriți. În Google Ads, puteți calcula rata de conversie: CVR= (număr de conversii/număr total de clicuri) x 100. Deci, dacă aveți 20 de conversii și 200 de clicuri, CVR-ul dvs. este: (20/200) x100= 10 %.
În Google Ads, acum puteți viza conversiile CPA pe baza obiectivelor CPA, în loc să vă concentrați pe clicuri sau afișări. Deoarece învățarea automată Google va avea nevoie de câteva date înainte de a putea realiza această strategie de licitare destul de complexă, trebuie să fi avut loc cel puțin 15 conversii în contul dvs. în ultimele 30 de zile.
6. Cost pe acțiune
CPA, Cost pe Acțiune sau Cost pe Achiziție, depășește un simplu clic, deoarece necesită și o anumită acțiune din partea utilizatorului atunci când ajunge pe pagina agentului de publicitate, fie că acesta se abona la o listă, fie că descarcă software, cumpără un produs etc. În acest model, agentul de publicitate plătește doar atunci când are loc această acțiune, deși CPA are de obicei un cost mai mare care se poate ridica la câteva zeci de dolari.
Suma CPA este definită de Google ca prețul pe care îl plătiți pentru fiecare client nou pe care îl achiziționați. KPI CPA se bazează pe scorul dvs. de calitate.
Dacă doriți să verificați manual: CPA = Costuri totale de conversie/ Total conversii care au avut loc. CPA este relativ ușor de calculat. Cu toate acestea, agenții de publicitate pot calcula și suma CPA vizată.
Suma CPA vizată: o tehnică de licitare pe care agenții de publicitate o aplică atunci când creează campania. Vă ajută să setați sume licitate care vor declanșa automat conversii (cât mai multe posibil, în funcție de bugetul CPA). Ce trebuie să faci pentru asta sunt:
- Înțelegeți diferitele tehnici de licitare
- Configurați urmărirea conversiilor
- Aveți aproximativ 30 de conversii (minimum) în ultimele 30 de zile.
7. Scorul de calitate
Valoarea scorului de calitate determină calitatea și relevanța conținutului publicitar. Scorul dvs. de calitate va depinde de mai mulți factori, inclusiv performanța anterioară, istoricul CTR, experiența în pagina de destinație, relevanța cuvintelor cheie și relevanța conținutului publicitar.
În timp ce clicurile și CTR pot fi măsurate cu ușurință, scorul de calitate este puțin mai greu de corectat. Nu o puteți măsura singur, deoarece este o valoare definită de Google. Cu toate acestea, gigantul căutării oferă câteva informații despre factorii care îl afectează, și anume: experiența în pagina de destinație, formatul anunțului, relevanța anunțului și CTR așteptat.
Algoritmul din spatele Scorurilor de calitate este o cutie neagră, dar depinde în general de trei factori:
- Relevanța anunțului
- Calitatea paginii de destinație
- Rata de clic posibilă (CTR)
Fiecare factor poate fi analizat și îmbunătățit de partenerul dvs. PPC, mai ales dacă este direct implicat în designul paginii de destinație. Instrumente precum înlocuirea dinamică a textului și tactici precum specificul geografic pot ajuta, de asemenea, la creșterea scorurilor de calitate.
8. Valoarea pe viață
Valoarea de-a lungul vieții este profitul sau cheltuielile totale așteptate în întreaga relație cu un client. În ceea ce privește PPC, acesta este folosit pentru a evalua și compara CLV-ul unui client achiziționat PPC cu alte canale. Acest lucru vă poate ajuta să înțelegeți calitatea clienților care vin din campaniile PPC.
De exemplu, puteți compara durata de timp în care clienții rămân abonați la serviciul oferit de companie, înainte și după campania PPC. Pentru alte afaceri, măsurarea marjei de profit per client este, de asemenea, utilă.
Lifetime VALUE (LTV) este o predicție a profitului net asociat unui singur client pe durata relației dvs. Cu alte cuvinte, cât cheltuie un cumpărător cu tine înainte de a pleca și de a nu se mai întoarce niciodată?
Scris de: Kennie G.