vCPM-uri: cum se calculează vizibilitatea și 5 moduri testate de a spori vCPM-urile

Publicat: 2022-05-19
cost-pe-mia de afișări vizibile (vcpm)-vcpm-definition

Această postare a fost actualizată cel mai recent pe 18 ianuarie 2023

Care este valoarea 411 pentru cost-pe-mia de afișări (vCPM) vizibile? Dacă sunteți ca majoritatea editorilor, este posibil să vă întrebați ce înseamnă această valoare pentru afacerea dvs. și cum o puteți valorifica. În această postare, vom detalia definiția vCPM pentru dvs. și vă vom oferi câteva sfaturi despre cum să profitați la maximum de aceasta. Continuați să citiți pentru a afla mai multe despre ce este vCPM și cum funcționează!

Definiție vCPM

vCPM, cunoscut și sub numele de CPM vizibil, este abrevierea pentru costul pe o mie de afișări vizibile. Valoarea vCPM este utilizată pentru a determina câte persoane vizualizează reclame pe o pagină web, mai degrabă decât numărul de utilizatori care vizitează efectiv site-ul.

Ce contează ca o afișare vizibilă?

Pe baza regulilor Media Rating Council și IAB, vizionările sunt influențate de următorii factori și anunțul nu va fi bifat ca fiind vizualizat dacă aceste standarde nu sunt îndeplinite:

  • Pentru anunțurile de format mare de peste 250.000 de pixeli, utilizatorii trebuie să vadă cel puțin 30% din anunț timp de peste o secundă.
  • În cazul anunțurilor video, cerințele de vizibilitate sunt total diferite în cazul în care utilizatorii trebuie să vizioneze mai mult de 50% din anunț timp de aproximativ 2 secunde sau mai mult.
  • Peste 50% din reclamă apare pe ecranul spectatorului, iar durata reclamei durează mai mult de o secundă.

CPM vizibil: de ce trebuie să acordați atenție acestei valori?

Pentru a calcula vCPM, editorii trebuie să știe ce procent din anunț este vizibil, precum și afișările vizibile. Orice parte a reclamei care se află în afara foldului, precum și deasupra sau sub fold-ul este dedusă din procentul total de vizibilitate a reclamelor.

Plasarea anunțului deasupra pliului (ATF)

De obicei, vizibilitatea anunțurilor crește atunci când plasați anunțuri deasupra pliului, deoarece unitățile de anunțuri ATF rămân vizibile, indiferent de derularea în jos a paginii web.

Deoarece apare anunțul complet, s-ar putea să credeți că aceasta este cea mai bună opțiune, totuși utilizatorii de web sunt cunoscuți pentru orbirea bannerului sau renunțarea, lăsând doar 3/4 din anunț vizionat, ceea ce este încă mai bun decât unitățile de anunțuri sub fold (BTF).

Plasarea anunțurilor sub fold (BTF)

un agent de publicitate care utilizează cost-pe-mia de afișări vizibile

Vizualizarea anunțurilor scade la 40% pentru anunțurile aflate sub fold. Se recomandă să păstrați dimensiunea anunțului sub 728X90s. Opțiunile alternative de plasare a anunțurilor, cum ar fi anunțurile pop-/interstițiale sau anunțurile lipicioase/ancora, pot funcționa pentru unitățile de anunțuri BTF, dar cel mai bine este să faceți mai întâi un audit al paginii web înainte de a le implementa.

În timp ce destinațiile de plasare a anunțurilor ATF le pot aduce editorilor afișări mai vizibile, în prezent nu există nicio dovadă solidă care să afirme că ATF este învingător pe unitățile de anunțuri BTF. Pe baza nișei dvs., va trebui să vă dați seama ce funcționează cel mai bine pentru site-ul dvs. pentru a menține și crește implicarea utilizatorilor.

vCPM vs CPM

Când vine vorba de marketing digital, CPM (costul pe mie) a fost mult timp standardul industriei pentru măsurarea prețurilor publicitare. Termenul „afișare” se referă la un anunț grafic care este livrat și vizualizat de o persoană – indiferent dacă se uită sau nu la el! Cu alte cuvinte: dacă pe ecranul tău apare o reclamă, atunci ai făcut o impresie pe cineva (chiar dacă nu o vede sau nu-i pasă)!! Acest lucru costă bani și poate fi costisitor pentru agenții de publicitate.

CPM și CPM vizibil sunt adesea interschimbate cu alți termeni precum eCPM și eVCPM, în funcție de partea lumii în care locuiți! CPM, adică costul pe milă sau costul pe o mie de afișări, este o valoare publicitară luată în considerare pentru costurile campaniilor publicitare online. Calculul CPM se referă la estimarea costului unui anunț de fiecare dată când apare. Aceasta include toate campaniile publicitare care au fost difuzate pe site. Pe baza CPM, agenții de publicitate sunt taxați pentru toate anunțurile lor care sunt afișate pe o pagină web.

Este un calcul simplu: costul total al anunțului împărțit la numărul de afișări este egal cu CPM. Deci, dacă un agent de publicitate plătește 1.000 USD pentru 1.000 de afișări, atunci CPM-ul său ar fi de 10 USD. Ceea ce este dificil la calculul CPM este că contorizează numai afișările și nu clicurile sau conversiile. Deci, dacă vedeți o reclamă, dar nu faceți clic pe ea, numărul dvs. nu va fi inclus în calcul - chiar dacă ați văzut ceva care vă interesează!

Agentul de publicitate ar plăti ceea ce a licitat în timpul licitației, indiferent dacă anunțul este vizibil sau nu. Diferența dintre CPM și vCPM este că, deși ambele se referă la costul a 1000 de afișări, CPM este un standard universal, în timp ce vCPM ia în considerare vizibilitatea.

Dimpotrivă, vCPM înseamnă cost per mia de afișări „vizualizate”, ceea ce înseamnă că agenții de publicitate plătesc în funcție de miile de afișări vizibile ale numărului de anunțuri vizualizate. Valoarea vCPM este utilizată în principal pentru a urmări campaniile publicitare care le permit agenților de publicitate să măsoare de câte ori un anunț este vizualizat cu adevărat pe o pagină.

Agenții de publicitate care caută în principal să-și îmbunătățească gradul de cunoaștere a mărcii au șanse mai mari să se apropie de vCPM, deoarece nu pierd bani în acest caz. Când un agent de publicitate folosește cost-pe-mia de afișări vizibile, plătește numai pentru utilizatorii vizibili și activi. Ratele campaniilor publicitare depind în principal de valoarea de vizibilitate a anunțurilor, deoarece afișările vizibile sunt luate în considerare numai pentru sumele CPM care se pot consulta.

pgu cta

Care este diferența dintre afișările vizibile și afișările care nu se pot vedea?

S-ar putea să vă întrebați care este diferența dintre o impresie vizibilă și o impresie care nu poate fi vizualizată. O afișare vizibilă este contorizată atunci când anunțul este văzut de utilizator, în timp ce o afișare care nu poate fi vizualizată este contorizată atunci când anunțul este pe pagină, dar nu este vizibil pentru utilizator. Deci de ce contează asta?

Deoarece aceste măsurători sunt măsurate de două părți diferite, ele nu sunt întotdeauna în acord una cu cealaltă. De exemplu, să presupunem că site-ul dvs. are un timp mediu petrecut de un minut pe vizită; dar dacă măsurați vizibilitatea doar ca parte a campaniei vCPM (care nu include timpul petrecut), este posibil să observați că 40% dintre anunțurile dvs. nu au fost vizualizate deloc!

Formula vCPM: Cum se calculează costul pe mia de afișări vizibile (vcpm):

Calcularea CPM-urilor vizibile este similară cu calculul CPM. Luați în considerare următoarele variabile atunci când creați o campanie publicitară folosind un plan vCPM:

  • Vizualizarea anunțurilor: 68% având în vedere anunțurile de deasupra paginii.
  • CPM: 2 USD pe clic
  • Buget brut: 50.000 USD (bugetul campaniei de publicitate)
  • Afișări reale: 50.000.000
  • Afișări vizibile: 25.00.000
  • Cea mai mare sumă vCPM: 5 USD

Pentru a calcula vCPM, trebuie să cunoașteți costul anunțurilor dvs. și numărul de afișări vizibile.

Iată formula de calcul vCPM:

vCPM = Buget total de publicitate / {(Afișări reale * Procent de vizibilitate a anunțurilor) / 1000}

Cel puțin 50% din anunț trebuie să fie vizibil mai mult de o secundă pentru a se califica. Folosind exemplul de formula de vizibilitate de mai sus pentru a calcula vCPM, fiecare CPM vizibil ar trebui să fie:

50.000 USD / {(50.000.000 * 0,68) / 1000 } = 1,47 USD

În acest caz, vCPM este de 1,47 USD, deoarece 3/4 din anunț se află în câmpul vizual pentru mai mult de 1 secundă.

În cele din urmă, căutăm să reducem costul vizibil, să creștem numărul de afișări ale anunțurilor și să oferim o rentabilitate mai bună a cheltuielilor publicitare (ROAS).

Cum să creșteți costul pe mia de afișări vizibil (vcpm):

cum să mărească vizibilitatea anunțurilor

Pentru a îmbunătăți vizibilitatea anunțurilor, este important să înțelegeți cum funcționează și ce factori contribuie la aceasta. Întrucât vCPM-urile sunt încă o valoare nouă privind vizibilitatea anunțurilor, iată ce puteți face pentru a îmbunătăți vizibilitatea publicității și pentru a crește vCPM de acum înainte:

  • Continuați să testați mai multe variabile simultan; asigurați-vă că toate datele critice sunt incluse în metrică pentru rezultatul ideal.
  • Folosiți instrumentele de hărți termice pentru a afla cele mai interesante părți ale paginii dvs. web, de obicei unitățile de anunțuri care generează multă interacțiune a utilizatorilor și valori CTR organice.
  • Continuați să lucrați la strategiile de vizibilitate a anunțurilor și împărțiți testul la fiecare două săptămâni.
  • Înainte de a furniza servicii de stabilire a prețurilor și de planificare agenților de publicitate din rețea, editorii ar trebui să efectueze o analiză amănunțită a vizibilității anunțurilor și să le auditeze inventarul.
  • Folosiți funcția Pubguru Viewability Booster de la MonetizeMore pentru a vă îmbunătăți vizibilitatea anunțurilor. Cu o vizibilitate îmbunătățită, obțineți vCPM-uri mai bune.
vizibilitate-vcpm
Raportul AdX al Pubguru pentru urmărirea vizibilității

Învelire

În timpul calculului CPM și al calculului vCPM, este important să luați în considerare variabila de cost pe care încercați să o măsurați. Există o mulțime de moduri de a analiza vizibilitatea anunțurilor, dar dacă obiectivul principal este o rentabilitate mai bună a investiției, urmăriți indicatorii cheie de performanță (KPI) și optimizați,

Suma CPM vizibilă poate avea un impact negativ asupra veniturilor editorilor în comparație cu CPM standard.

Cu toate acestea, atunci când sunt utilizați în mod eficient, indicatorii de vizibilitate a anunțurilor pot aduce beneficii atât pentru reclamă, cât și pentru dezvoltarea afacerii pe termen lung. Editorii care folosesc licitarea pentru antet și piețele private nu trebuie să-și facă griji pentru vcpm.us

Cu funcția PubGuru Viewability Booster, le permite editorilor să-și analizeze cu ușurință datele de vizibilitate în timp real și să îmbunătățească performanța unităților de anunțuri prin îmbunătățirea vizibilității anunțurilor atât pentru unitățile de anunțuri de deasupra, cât și de dedesubt.

Înscrieți-vă astăzi și vedeți o creștere imediată a vCPM-urilor dvs.!

a-creșterea-veniturilor-anunțurilor-copie-banner-oferta-umbrire

Întrebări frecvente

Cum se calculează vizibilitatea?

Iată formula pentru cost-pe-mia de afișări (vcpm) vizibile: vCPM = Costul total al campaniei publicitare / {(Afișări reale * Procent de vizibilitate a anunțurilor) / 1000}

Care este diferența dintre vCPM și CPM?

CPM este costul publicitar al unei mii de afișări, indiferent dacă anunțul a fost vizualizat efectiv de vizitatorii site-ului. vCPM este costul unei mii de afișări vizibile. Anunțul trebuie să fie vizualizat efectiv de utilizator pentru a fi socotit ca o impresie vizibilă aici.

Dacă un anunț grafic apare „deasupra pliului”, ce înseamnă?

Dacă un anunț grafic apare „deasupra paginii”, înseamnă că: are mai multe șanse de a fi vizualizat efectiv de vizitatorii site-ului. Indiferent dacă un utilizator derulează în jos pe pagină, deasupra unităților de anunțuri pliate, sunt întotdeauna vizibile.